« お勧め素材屋さん~「空色地図」~ | Main | 打ち合わせ »

September 26, 2004

LiveGrooving vol.6

川本綾美です。
今日はなかの芸能小劇場でライブでした。
今回は、島谷ひとみさんのANGELUSと椎名へきるさんのラッキーDAYを歌いました。歌詞を間違えまくったけど(^^;)歌いきりました♪
写真は、出演のFICEさん☆
今回の衣装もすごかった〜
私も見習いたい(笑)
040926_2343.jpg

|

« お勧め素材屋さん~「空色地図」~ | Main | 打ち合わせ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/31172/1529592

Listed below are links to weblogs that reference LiveGrooving vol.6:

« お勧め素材屋さん~「空色地図」~ | Main | 打ち合わせ »